تعویض باطری لیفتراک

تعویض باطری لیفتراک

تعویض باطری لیفتراک

تعویض باطری لیفتراک

باتری های لیفتراک، مثل همه باتری های قابل شارژ، دارای طول عمر محدودی هستند. طول عمر باطری لیفتراک بسته به شرایط استفاده و نگهداری از آن متغییر می باشد. میزان استفاده از باطری لیفتراک، شرایط کاری و نحوه شارژ باتری بر عمر باتری لیفتراک تاثیر می گذارد.

اگر باتری لیفتراک شارژ را بصورت محدودی  در خود نگه میدارد گزینه های زیر را می توان برای آن پیشنهاد داد :

  • تعویض سلول های معیوب
  • رفع قطع شدگی اتصالات بین سلول ها
  • تامین باتری لیفتراک جدید
  • بررسی سالم بودن شارژر
  • بازسازی باتری لیفتراک

بازسازی و احیاء باتری لیفتراک توسط تجهیزات پیشرفته انجام می گیرد که عمر باتری های اسید سربی را تا حدودی افزایش می دهد. خرابی باتری ها به علت ایجاد لجن ناشی از فرایند شارژ شدن است که طی چند سال سطوح الکترود را فرا گرفته است.توسط انجام عملیات شکافتن سلولها و اسید شویی و لجن گیری و بستن مجدد و تزریق مواد شیمیایی مخصوص احیا ظرفیت باقیمانده باطری، می توان حجم لجن را تا سه چهارم کاهش داده و عمر مفید باتری را به طور قابل توجهی افزایش داد.

باطری لیفتراک سولفاته شده و باطری هایی که دچار ریختگی صفحات مثبت و منفی هستند ، تحت هیچ شرایطی قابل تعمیر نیستند در این شرایط بایستی باطری جدید برای لیفتراک در نظر گرفت.

این شرکت بصورت تخصصی در زمینه فروش انواع باطری های لیفتراک های برقی از برندهای معتبر جهانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه ها در تامین این نوع باتری در کشور مطرح بوده و در اسرع وقت قادر به پاسخگویی و ارسال محصول به تمام نقاط کشور می باشد.

باطری لیفتراک های این فروشگاه جهت استفاده در کاربردهاى مختلف با شرايط کارى سنگين و معمولى مانند انواع تراکهاى برقى، ليفت تراک، پالت تراک، استکر، ريچ تراک و بالابرهاى برقى وهمچنین ماشين هاى نظافت شهرى و ساير صنایع و تجهيزات با کاربرد مشابه در استاندارد های جهانی عرضه ميگرد.

تمامی محصولات ارائه شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *