موتور کامینز Cummins

موتور کامینز Cummins

موتور کامینز Cummins

موتور کامینز Cummins

کامینز، (به انگلیسیCummins) شرکت صنایع سنگین آمریکایی است، که در سال ۱۹۱۹ توسط کلسی کامینز تأسیس شد و امروزه در زمینه ارائه خدمات طراحی و تولید موتورهای درون‌سوز و فناوری‌های مرتبط با آن، مانند: تولید سامانه‌های سوخت‌رسانی انژکتوری، سامانه‌های کنترل، تجهیزات فیلتراسیون وسیستم‌های تولید برق، فعالیت می‌نماید.

دفتر مرکزی شرکت کامینز، در کلمبوس، ایندیانا قرار دارد. شرکت کامینز محصولات خود را، از طریق شبکه‌ای با بیش از ۶۰۰ توزیع‌کننده مستقل و در حدود ۶،۰۰۰ فروشنده، در بیش از ۱۹۰ کشور به‌فروش می‌رساند. این شرکت در سال ۲۰۱۱ درآمدی بالغ بر ۱۸ میلیارد دلار داشته، که سود خالصی معادل ۱٫۷۵ میلیارد دلار را کسب نموده است.

شرکت کامینز بزرگترین تولیدکننده محصولات و تکنولوژی دیزلی در جهان می‌باشد. سهام این شرکت، در بازار بورس نیویورک، دادوستد می‌شود، همچنین در فهرست فرچون ۵۰۰ ذکر شده‌است

واحد تجارت موتور کامینز متشکل از خدمات پس از فروش، و موتورهای میان دامنه، با کاربری سنگین و با قدرت اسب بخار بالا میباشد. کامینز، یک خط کامل از موتورهای دیزل و مبتنی بر گاز طبیعی، بر مبنای استفاده مربوط به بزرگراه و خارج از جاده را تولید و وارد بازار میکند. بازارهای این شرکت دربرگیرنده کامیون سنگین و متوسط، اتوبوس، وسیله های حمل و نقل تفریحی، خودروهای با کاربری سبک و تعدادی از کاربری های صنعتی از جمله، تجهیزات ساخت و ساز، معدن کاوی، نیروی دریای، نفت و گاز، راه آهن و نظامی، میباشند.
در رابطه با محصولاتِ با کاربری عمومی، مشخص ترین محصول کامینز میتواند موتور ۵.۹ لیتری در خط شش سیلندر باشد که در پیکاپ های با کاربری سبکِ داج رام در سال ۱۹۸۹ مورد استفاده قرار گرفت. در سال ۲۰۰۷، یک نوع ۶.۷ لیتری از شش موتور مستقیم کامینز، تبدیل به یک مورد بهینه در پیکاپ RAM گردید. در سال ۲۰۰۸، کامینز یک نام قابل دفاع در دسته ای از فعالیت های مربوط با کامیون های کرایسلر دام راج مدل ۲۰۰۱ – ۱۹۹۸، مدل ۲۵۰۰ یا ۳۵۰۰ بوده که مجهز با یک موتور دیزیل ۵.۹ لیتری ISB کامینز شده که با استفاده از یک الگوی ۵۳ بلاک ساخته شده بود. این مورد کنار گذاشته شده، اما برخی از مالکان واجد شرایطِ کرایسلر برای تعمیرات بلاک که در معرض شکستگی قرار گرفته و نشتی را در رادیاتور ایجاد نموده،  ۵۰۰ دلار را دریافت کرده اند.
در آوریل ۲۰۱۳، کامینز از فناوری ای که توسط اختراعات وِستپورت ایجاد گردیده بود برای آغاز بارگیری موتورهای بزرگ با سوخت گاز طبیعی برای تولیدکنندگان کامیون در ایالات متحده استفاده کرد، چرا که شرکت های مربوط به کامیون شروع به جایگزین کردن ناوگان های خود با کامیون های با سوخت گاز طبیعی نموده و شبکه توزیع گاز طبیعی در ایالات متحده شروع به گسترش نمود.

از جمله موارد مصرف موتورهای کامینز، استفاده از آنها در لیفتراک های تناژ بالا می باشند. بدلیل قدرت بالای این موتورها و همچنین استهلاک و خرابی کم آنها، موتورهای کامینز در مواردی که نیاز به قدرت بالا می باشد استفاده فراوانی دارند. از نمونه لیفتراک هایی که از این نوع موتور بهده می گیرد می توان به لیفتراک هیوندای اشاره کرد. به عنوان مثال لیفتراک 16 تن دیزل هیوندای مدل 160D-7E، لیفتراکی بسیار پرقدرت و مناسب جهت کار در انواع صنایع سنگین می باشد. این لیفتراک از موتور پر قدرت QSB 6.7 برند CUMMINS (کامینز) ساخت کشور امریکا با قدرت 119 کیلو وات معادل 162 اسب بخار بهره می برد.

در رابطه با موتورهای کامینز CUMMINS شما می توانید قطعات یدکی این موتور را از شرکت آذران پیشرو صنعت تهیه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش قطعات دیزل کامینز لطفا با یکی از شماره تلفن های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

فروش موتور کامینز Cummins | قطعات موتور کامینز Cummins | واردات موتور کامینز Cummins | موتور کامینز Cummins لیفتراک | نمایندگی موتور کامینز Cummins

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *