باطری اگزاید Exide

باطری اگزاید Exide

کارخانجات باطری سازی اگزاید EXIDE، در حال حاضر در بیش از 80 کشور دنیا نمایندگی فعال داشته و محصولات و خدمات خود را برای رفع نیازهای انرژی در قالب باطری در زمینه های حمل و نقل و ماشین آلات صنعتی در جهان ارائه می کند،. این شرکت با بیش از 120 سال تجربه در  ساخت باتری ، تحقیق و توسعه و داشتن قابلیت های پیشرفته در این مجموعه ، آن را به یک تولید کننده برتر تبدیل کرده است. این شرکت تولیدی یکی از معتبرترین شرکت های تولید و فروش  باتری های صنعتی در دو دهه اخیر می باشد.

باتری اسیدی – سربی رایج ترین نوع استفاده از باتری های صنعتی در جهان است. برای دهه های متمادی تولیدات باطری های ساخته شده این شرکت در سراسر اروپا برای چند دهه در اروپا مورد قرار گرفته شده است. همچنین این باطری ها یکی از برترین برندها ایالات متحده، کانادا و مکزیک می باشد.

باطری های صنعتی اگزاید Exide، از ظرفیت ۱۵۵۰ـ۴۶ آمپر- ساعت و با سایزهای متنوع برای اندازه های متفاوت کانتین ماشین آلات صنعتی برقی، بصورت سل هاى دو ولتى و با الکتروليت های اسيدی – سربی جهت استفاده در کاربردهاى مختلف با شرايط کارى سنگين و معمولى در انواع تراکهاى برقى همانند ليفت تراک، پالت تراک، استاکر، ريچ تراک و بالابرهاى برقى، ماشين هاى نظافت شهرى و ساير تجهيزات با کاربرد مشابه در دو استاندارد BS و DIN توليد و عرضه ميگرد.

باطری لیفتراک برقی

در زمینه شارژر و باطری لیفتراک برقی این شرکت خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • فروش انواع باطرهای صنعتی با برند Espex انگلستان
  • تضمین کیفیت باطری های ارئه شده و ارائه گارانتی معتبر
  • فروش شارژر باطری های لیفتراک و پالت تراک برقی
  • توصیه باطری و شارژر مورد نیاز مشتری
  • مشاوره قبل از فروش و ارزیابی قیمت
  • خرید باطری های معیوب ( داغی ) لیفتراک برقی