باطری لیفتراک برقی سهند

لیفتراک برقی سهند

لیفت تراک سازی سهند از جمله شرکتهای است که در نقش پشتیبانی صنعت کشور طی بیش از 30 سال فعالیت تولیدی توانسته در خدمت بخش اعظمی از صنایع کشور باشد در این راستا شرکت لیفت تراک سازی سهند برای پاسخ گوئی به نیاز این حوزه در خاورمیانه در سال 1355 در استان آذربایجان شرقی تاسیس و راه اندازی شده و تاکنون توانسته با تولیدومونتاژ و توزیع بیش از 17000 دستگاه انواع لیفت تراک اعم از دیزلی ، برقی ،گازی ، یدک کش و ریچ تراک گامهای بزرگی در عرصه صنعت کشور بردارد.

در این راستا شرکت آذران پیشرو صنعت  جهت تامین قطعات، باطری لیفتراک برقی ، بردهای کنترل و تجهیزات الکترونیکی و پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصول در کشور با اتکا به توانمندی پرسنل با تجربه خود ، آماده ارائه خدمات به مشتراین خود در سراسر کشور می باشد .

باطری لیفتراک برقی سهند

باطری لیفتراک برقی سهند از سلول های 2 ولتی تشکیل شده و معمولا در ولتاژهای 24 ولت ، 36 ولت ، 48 ولت ، 72 ولت ، 80 ولت ، دوبل 40 ولت ، و در آمپر ساعت های مختلف از 300 آمپر ساعت الی 1000 آمپر ساعت میباشند و نکته اساسی در کلیه باطری استاکر ها این است که همگی مضربی از 2 ولت میباشند یعنی بطور مثال یک باتری استاکر 24 ولت شامل دوازده سلول دو ولتی و یک باتری استاکر 48 ولت شامل بیست و چهار سلول دو ولتی  میباشد.

نوع ساختار باطری لیفتراک برقی سهند معمولا  باتری سربی اسیدی بوده است و تنوع باطری های این فروشگاه جهت استفاده در کاربردهاى مختلف با شرايط کارى سنگين و معمولى مانند انواع تراکهاى برقى،ليفت تراک،پالت تراک، استاکر ، ريچ تراک و بالابرهاى برقى وهمچنین ماشين هاى نظافت شهرى و ساير صنایع و تجهيزات با کاربرد مشابه در استاندارد های جهانی عرضه ميگرد.

باطری هاوکر HAWKER آلمان

شرکت  EnerSys با چند دهه تجربه، در سراسر جهان تحت مارک های Oldham و Varta ، توانست با اتکا به پشتوانه بسیار قوی خود نام تجاری قوی و مقرون به صرفه  Hawker را به عنوان یک برند معتبر و راه حلی برای نیازهای صنعتی و کاربردهای متنوع معرفی کند. دانش و تخصص وسیع در ساخت باتری های اسید سرب، این شرکت را قادر ساخته است که محصولات خود را در سراسر جهان بعنوان یک محصول منحصربفرد با عملکرد مطلوب و طول عمر بیشتر تولید نماید. هدف و فلسفه این شرکت همواره بهبود مستمر در عملکرد و ویژگی های فنی محصولات خود بوده است.

از جمله ویژگی های باطری هاوکر می توان به  شارژ سریع ، مطابقت با استانداردهای جهانی و سازگاری با بیشتر ماشین آلات صنعتی ، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری اشاره کرد .

باطری هاوکر HAWKER PERFECT PLUS

باطری هاوکر  Hawker Perfect Plus سطح بالایی از قدرت و قابلیت اطمینان  بیشتری را در شرايط کارى سنگين و معمولى برای دستگاههای صنعتی همانند انواع تراکهاى برقى، ليفت تراک، پالت تراک، استکر، ريچ تراک و بالابرهاى برقى، ماشين هاى نظافت شهرى، کارگاهى و دستگاههاى TGV و LGV صنايع کاشى و سراميک، صنايع ريلى، نيروگاهى و نفت و گاز و ساير تجهيزات با کاربرد مشابه  را مهیا می سازد.

این نوع سری باطری لیفتراک بهره وری بالاتری را در نسبت به مدل های مشابه فراهم می کند و شارژ بیشتری را در خود نگه می دارد که این مزیت ها با کمک استفاده از تکنولوژی پیشرفته در روند ساخت صفحات مثبت آن به دست آمده است.

اندازه صفحات با توجه به حجم موجود جعبه های سلول های باطری بهینه سازی شده و بهبود یافته است. تمام این پیشرفت فنی افزایش ظرفیت سلول را در مقابل حفظ ابعاد بیرونی آن موجب شده است که بهره وری بسیار بالایی را برای این نوع باطری ها فراهم نموده است  که این تکنولوژی در سری های DIN  و BS بکار رفته است که مطابق با ابعاد استاندارد DIN/EN 60254 و  IEC 254-22 می باشد.