باطری لیفتراک هاوکر Perfect Plus | باطری لیفتراک | باطری لیفتراک هاوکر | باطری لیفتراک برقی

باطری لیفتراک هاوکر Perfect Plus

باطری لیفتراک هاوکر Perfect Plus

باطری هاوکر

باطری لیفتراک از سلول های 2 ولتی تشکیل شده و معمولا در ولتاژهای 24 ولت ، 36 ولت ، 48 ولت ، 72 ولت ، 80 ولت ، دوبل 40 ولت ، و در آمپر ساعت های مختلف از 220 آمپر ساعت الی 1000 آمپر ساعت می باشند و نکته اساسی در کلیه باطری لیفتراک ها این است که همگی مضربی از 2 ولت میباشند یعنی بطور مثال یک باطری لیفتراک 48 ولت شامل بیست و چهار سلول دو ولتی و یا یک باطری لیفتراک 80  ولتی شامل چهل سلول دو ولتی میباشد.

باطری لیفتراک هاوکر Hawker Perfect Plus سطح بالایی از قدرت و قابلیت اطمینان  بیشتری را در شرايط کارى سنگين و معمولى برای دستگاههای صنعتی همانند انواع تراکهاى برقى، ليفت تراک، پالت تراک، استکر، ريچ تراک و بالابرهاى برقى، ماشين هاى نظافت شهرى، کارگاهى و ساير تجهيزات با کاربرد مشابه  را مهیا می سازد.

این نوع سری باطری لیفتراک بهره وری بالاتری را در نسبت به مدل های مشابه فراهم می کند و شارژ بیشتری را در خود نگه می دارد که این مزیت ها با کمک استفاده از تکنولوژی پیشرفته در روند ساخت صفحات مثبت آن به دست آمده است.

نوع ساختار باطری لیفتراک برقی معمولا  باتری سربی اسیدی بوده و اندازه صفحات با توجه به حجم موجود جعبه های سلول های باطری بهینه سازی شده و بهبود یافته است. تمام این پیشرفت فنی افزایش ظرفیت سلول را در مقابل حفظ ابعاد بیرونی آن موجب شده است که بهره وری بسیار بالایی را برای این نوع باطری ها فراهم نموده است  که این تکنولوژی در سری های DIN  و BS بکار رفته است که مطابق با ابعاد استاندارد DIN/EN 60254 و  IEC 254-2 می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت کاتالوگ، درخواست مشخصات، پیش فاکتور و… در رابطه با فروش باطری لیفتراک برقی ، خرید باطری داغی لیفتراک برقی و استعلام قیمت باطری هاوکر لیفتراک برقی می تونید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم ارسال در صفحه تماس و یا از طریق ایمیل زیر، ارسال نمایید تا در سریعترین زمان توسط کارشناسان مربوطه به آن پاسخ داده شود.