خدمات پس از فروش لیفتراک

خدمات پس از فروش لیفتراک

خدمات پس از فروش لیفتراک

خدمات پس از فروش لیفتراک

خدمات پس از فروش عبارت است ارائه خدمات، پشتیبانی و قطعات یدکی بعد از انجام یک فروش اولیه است. بنابراین خدمات پس از فروش ازجمله مهمترین سرویس هایی است که پس از خرید هر محصول توسط شرکت عرضه کننده ارائه می شود.

 لیفتراک ها جزو ماشین های ضروری صنعتی است که برای حمل و نقل و جابه جایی انواع بار، در وزن های بسیار بالا به کار می روند و می توان ادعا نمود که این ماشین آلات به نوعی قلب تپنده کارخانجات و شرکت هایی است که از نوع وسیله استفاده می کنند پس لیفتراک از مواردی است که در آن خدمات پس از فروش از اهمیت بیشتری برخوردار است.

خدمات پس از فروش ماشین آلات صنعتی هبلکس با برخورداری از مجرب ترین تیم فنی و مهندسی خود اقدام به ارائه خدماتی منحصر به فرد با هدف پشتیبانی از کالاها و در جهت جلب رضایت مشتریان برای انواع لیفتراک وتجهیزات انباری نموده است تا مشتریان این شرکت با آرامش خیال از کلیه محصولات آن استفاده نمایند.

سرويس‌دهي منظم مانع از آسيب واردشدن به قطعات ميگردد كه مبلغ قابل توجهي از بار مالي مشتريان را حذف مينمايد و علاوه بر آن عمر دستگاهها را افزايش خواهد داد.

از جمله خدماتی که توسط این مجموعه در اختیار مشتریان قرار می گیرد به صورت ذیل می باشد :

  • آموزش
  • انجام سرویسهای دوره ای

  • تامین قطعات یدکی مورد نیاز و ارسال قطعات درخواستی

  • خدمات در محل مشتری

  • تعمیرات اساسی و اورهال

  • فروش قطعات اصلی و اورجینال باتضمین کیفیت

  • بازدید برنامه ریزی شده از محصول فروخته شده در محل فعالیت شرکت خریدار

 

خدمات پس از فروش لیفتراک ، خدمات پس از فروش لیفتراک سهند ، خدمات پس از فروش لیفتراک تویوتا ، خدمات پس از فروش لیفتراک کوماتسو ، خدمات پس از فروش لیفتراک دوسان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *