لیفتراک

  • شرکت های تولید کننده لیفتراک

بازار لیفتراک طی یک دهه گذشته رشد مداوم داشته است. فروش لیفتراک در سال 2018 (جدیدترین داده های موجود) در ایالات متحده با بیش از 260،000 فروش لیفتراک برقی 2.8٪ رشد داشته است. لیفتراک های برقی 64 درصد از کل بازار را تشکیل می دهند. فروش لیفتراک دیزل 2.7٪ رشد داشته است. در کل ، بازار لیفتراک بیش از 25 میلیارد دلار به اقتصاد کشوری مانند ایالات متحده آمریکا افزوده است.

تولید کنندگان لیفتراک انتظار دارند که این رشد تا پنج سال آینده ادامه یابد. کارشناسان صنعت نرخ رشد سالانه ترکیبی بیش از 6٪ از سال 2020 تا 2025 را پیش بینی می کنند. عوامل محرک رشد شامل تقاضای زیاد در این بخش ها هستند:

  • حمل و نقل و تدارکات
  • خرده فروشی و تجارت الکترونیکی
  • شرکت های تولیدی و کارخانجات
  • شرکت های تولیدی مواد غذایی و نوشیدنی

تغییرات بسیاری در بخش تولید کنندگان لیفتراک اتفاق رخ داده است. برخی از تولید کنندگان ادغام شده اند. برخی دیگر فناوری های مختلفی را در زیر یک سقف گرد هم می آورند تا خرید یک مرحله ای را برای مشتریان فراهم کنند. با وجود این تغییرات ، لیست تولید کنندگان پیشرو در زمینه لیفتراک مشابه سال قبل است.

در میان تولیدکنندگان معتبر و معروف لیفتراک جهان نام های سرشناسی همچون کوماتسو، هیوندای، تویوتا، هلی، زوم لاین و اشتیل که همگی از برترین های لیفتراک در جهان هستند، دیده می شود که در زیر به معرفی آنها میپردازیم.