لیفتراک کایون بائولی KION BAOLI

لیفتراک کایون بائولی KION BAOLI

لیفتراک کایون بائولی KION BAOLI

لیفتراک کایون بائولی KION BAOLI

گروه کایون از سال 2006 میلادی در کشور آلمان متشکل از شش کمپانی لیفتراک   Fenvick ، Baoli ، STILL ، Linde و OM, Voltas تاسیس و با ارائه فروش و خدمات پس از فروش در زمینه لیفتراک و محصولات داخل انباری در اروپا و همچنین رهبری این بازار را بر عهده دارد.

لیفتراک کایون بائولی دومین تولید کننده بزرگ لیفتراک و ماشین آلات انبارداری در اروپا می باشد و با ارائه بهترین و با کیفیت ترین لیفتراک ها و تجهیزات انبارداری دربین صنعتگران بزرگ دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند.

کمپانی لیفتراک بائولی Baoli به عنوان یکی از اعضای گروه کایون در ضمینه تولید و ارائه خدمات لیفتراک و تکنولوژی انبار داری توسط گروه کایون در نزدیکی شهر شانگهای تاسیس و مدیریت می شود.

که این کمپانی تولید کننده انواع لیفتراک های دیزل ، دوگانه سوز ، برقی و هم چنین انواع استاکر، ریچ تراک و جک پالت ، پالت تراک و  یدک کش در تناژهای مختلف می باشد.

نکته ای که در رابطه با این لیفتراک های بائولی می توان به آن اشاره نمود این است که این کمپانی هم مشابه بقیه کمپانی های سازنده لیفتراک چینی از موتور های دیزلی پر قدرت  کمپانی ISUZU و برای لیفتراک های گازی از موتور های دوگانه سوز با قابیت مصرف سوخت بنزین و گاز NISSAN و همچنین از کمپانی های مطرح اروپایی و آمریکایی استفاده می کند که این استفاده از این نوع موتورها تضمین کننده کیفیت این نوع برند از لیفتراک می باشد.

بر اساس آمار رسمی اعلام شده در وب سایت معتبر www.mhlnews.com، گروه کایون آلمان، در سال 2018 و برای دهمین سال متوالی جایگاه دوم در بین 10 برند برتر تولید کننده لیفتراک و تجهیزات انبارداری در دنیا را به خود اختصاص داد.

قیمت لیفتراک متناسب با سوخت لیفتراک، تناژ و ظرفیت لیفتراک، برند و…. متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، ارسال کاتالوگ، درخواست مشخصات فنی ، پیش فاکتور و… در رابطه با فروش انواع لیفتراک (برقی، دیزل و دوگانه سوز) بائولی بصورت صفر و کارکرده در تناژهای مختلف و تجهیزات انبارداری ( انواع جک پالت، استاکر برقی و دستی، پالت تراک و ریچتراک) و تامین قطعات آنها، باطری لیفتراک برقی ، لاستیک های توپر و بادی، انواع الحاقیه های لیفتراک و تعمیر و سرویس و نگهداری تجهیزات انبارداری می توانید با ما در ارتباط باشید.

لیفتراک کایون بائولی | فروش لیفتراک بائولی | نمایندگی لیفتراک بائولی | لیفتراک بائولی دیزل | لیفتراک بائولی دوگانه سوز | لیفتراک بائولی برقی | قطعات لیفتراک بائولی |  لیفتراک بائولی 2 تن |  لیفتراک بائولی 3 تن |  لیفتراک بائولی 5 تن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *