لیفتراک کوماتسو دیزلی

لیفتراک کوماتسو دیزلی

لیفتراک کوماتسو دیزلی

لیفتراک کوماتسو دیزلی

شرکت کوماتسو ، تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی، راهسازی و تجهیزات انبارداری است. بسته به اینکه چه کاربردی از یک لیفتراک صنعتی مورد انتظار است، ویژگی هر یک از این دستگاه ها  و قیمت لیفتراک کوماتسو ، متفاوت خواهد بود.

لیفتراک کوماتسو در مدل های برقی، دیزلی و دوگانه سوز، با ظرفیت 1 تا 48 تن به بازار جهانی عرضه می شوند. بسته به اینکه چه کاربردی از یک لیفتراک صنعتی مورد انتظار است، ویژگی هر یک از این دستگاه ها، متفاوت خواهد بود.

لیفتراک کوماتسو دیزلی، با هدف برآورده کردن نیازهای صنعت توسط شرکت کوماتسو طراحی و به بازار عرضه شده است. این مدل از لیفتراک کوماتسو، از سوخت گازوئیل به عنوان منبع تغذیه خود استفاده می کند. راندمان و بهره وری این دستگاه، برای سال ها تضمین شده است.
دکل لیفتراک کوماتسو دیزلی، از فولاد مقاوم ساخته شده است. بین محور جلو و عقب لیفتراک، یک صفحه ضخیم قرار داده شده که باعث می شود مقاومت لیفتراک افزایش یابد. این مدل از لیفتراک ها مجهز به یک سیستم خنک کننده است. این سیستم درجه حرارت هیدرولیک دستگاه را حتی در شرایط عملیاتی شدید، کنترل می کند. این قابلیت طول عمر لیفتراک کوماتسو را افزایش می دهد. 
فیلتر روغن لیفتراک کوماتسو دیزلی، از ورود هر گونه گرد و غبار به داخل موتور و یا سیستم های هیدرولیکی جلوگیری می کند. در این حالت هزینه های تعمیرات و نگهداری لیفتراک تا حد چشمگیری کاهش خواهد یافت. ترمز لیفتراک به وسیله یک پوشش، محافظت شده اند. یک مبدل جریان نیز برای لیفتراک در نظر گرفته شده است که می تواند از وارد شدن آسیب به مدار دستگاه، جلوگیری نماید.
لیفتراک کوماتسو دیزلی، بر اساس سیستم های هیدرولیکی مجهز به پمپ دو طرفه کار می کنند. پمپ، در به حداقل رساندن دمای روغن هیدرولیک در حین عملیات بارگیری، نقش مهمی دارد. در لیفتراک کوماتسو 8 تن، این پمپ ها وظیفه خنک کردن موتور را نیز برعهده دارند. سیلندر لیفتراک و اتصالات آن داخل یک محفظه قرار دارند تا در مواقع بروز حادثه، آسیب نبینند. در لیفتراک کوماتسو دیزلی 7 تن، سیستم تزریق آب و سوخت از یکدیگر مجزا هستند. لامپ های این لیفتراک از نوع هالوژنی هستند؛ بنابراین حداکثر نور سفید را تولید می کنند.
کنترل لیفتراک کوماتسو دیزلی، توسط اهرمی که در اتاقک راننده تعبیه شده است، انجام می شود. اتاقک راننده مطابق با استانداردهای صنعتی و با ارگونومی مناسب طراحی شده است. این لیفتراک کم صدا است و هیچ گونه خطر آلایندگی برای محیط زیست به دنبال نخواهد داشت.

برای لیفتراک کوماتسو دیزلی با ظرفیت بار 7 تن، حداکثر شتاب حرکت دستگاه در حین حمل بار، برابر با 32 کیلومتر بر ساعت است. حداکثر میزان شیب که لیفتراک می تواند با بار خود طی کند، معادل 29/8 درجه است. شعاع فرمان لیفتراک به گونه ای طراحی شده است که در هنگام تغییر جهت حرکت لیفتراک، از واژگون شدن آن جلوگیری می شود. حداقل شعاع چرخش فرمان این لیفتراک، 3350 میلی متر است. این لیفتراک ها بیشتر برای حمل و جابه جایی بار در محیط های باز و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت لیفتراک متناسب با سوخت لیفتراک، تناژ و ظرفیت لیفتراک، برند و…. متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، ارسال کاتالوگ، درخواست مشخصات فنی ، پیش فاکتور و… در رابطه با فروش انواع لیفتراک (برقی، دیزل و دوگانه سوز) کوماتسو بصورت صفر و کارکرده در تناژهای مختلف و تجهیزات انبارداری ( انواع جک پالت، استاکر برقی و دستی، پالت تراک و ریچتراک) و تامین قطعات آنها، باطری لیفتراک برقی ، لاستیک های توپر و بادی، انواع الحاقیه های لیفتراک و تعمیر و سرویس و نگهداری تجهیزات انبارداری می توانید با ما در ارتباط باشید.

لیفتراک کوماتسو دیزلی | فروش لیفتراک کوماتسو دیزلی | قطعات لیفتراک کوماتسو دیزلی | نمایندگی لیفتراک کوماتسو دیزلی | لاستیک لیفتراک کوماتسو دیزلی | موتور لیفتراک کوماتسو دیزلی | لیفتراک کوماتسو دیزلی 2 تن | لیفتراک کوماتسو دیزلی 3 تن | لیفتراک کوماتسو دیزلی 5 تن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *