خرابی لاستیک لیفتراک

خرابی لاستیک لیفتراک

لاستیک لیفتراک یکی از مهمترین اجزای سازنده لیفتراک و به عنوان آخرین عضو گردنده از سیستم انتقال قدرت می باشد و نقش مهمی را در کنترل دستگاه بر عهده دارد، بر خلاف لاستیک اتومبیل، لاستیک هایی که روی لیفتراک هستند نیاز به توجه ویژه ای دارند تا عملکرد لیفتراک و عمل جابجایی بار را پایدار و ایمن نگه دارند. برای بسیاری از مصرف کنندگان لاستیک لیفتراک این سوال مطرح می شود که از کجا بدانیم عمر لاستیک لیفتراک رو به پایان است و استفاده از این لاستیک خطرناک می شود؟ و چه مواردی را بایستی رعایت نمود تا بتوان لاستیک را برای مدت طولانی تری استفاده کرد؟

در اغلب مواقع توجه به تایر لیفتراک تا زمانی که مشکلات عمده ای به وجود بیاید و باعث خرابی طولانی شوند، فراموش می شوند. نگاه فعالانه تر به نحوه استفاده از تایرها در یک شرکت و یا کارخانه و درک عوامل خرابی آنها، می تواند از بروز این شرایط پرهزینه جلوگیری کند.

به طرز وحشتناکی، 28٪ شرکت ها، اشتباهات زیر را در زمینه لاستیک لیفتراک انجام می دهند: در 3٪ این شرکت ها لاستیک خیلی دیر تعویض می شود (که باعث می شود اپراتورها و لیفتراک در معرض خطر قرار بگیرند)  در حالی که در 25٪ شرکت ها لاستیک خیلی زود تعویض می شود (اتلاف منابع طبیعی و پول نقد)