فروش لیفتراک صفر

فروش لیفتراک صفر

فروش لیفتراک صفر

فروش لیفتراک صفر

لیفتراک صفر یا لیفتراک نو، لیفتراکی است که برای کاربردهای صنعتی در کارخانه ها ساخته می شود. پس از گذراندن مراحل تست اولیه و دریافت برگه گواهی تأئید محصول، لیفتراک ها را در انبار نگهداری می کنند.

اغلب مدیران کارخانه، ترجیح می دهند یک لیفتراک صفر برای کارگاه یا کارخانه خود خریداری کنند؛ مگر در وضعیتی که هزینه ها در اولویت باشند؛ که در آن صورت از لیفتراک های کارکرده استفاده می کنند.

لیفتراک نوعی ماشین صنعتی است که برای جابه جایی انواع بار در وزن های بالا کاربرد دارد. ماشین لیفتراک می تواند بار را تا ارتفاع حدود 6 متری بالا ببرد.
لیفتراک ها در مدل های مختلف در بازار موجودند و بسته به شرایط کاری، مورد استفاده قرار می گیرند. این ماشین ها در صنایع مختلف حضور دارند؛ به طور مثال در صنعت تولید مواد شیمیایی، صنعت نساجی، صنایع چوب، فولاد، کشتی سازی و … .

صنعت کاغذ یکی از بخش های اصلی است که این نوع ماشین آلات در آن استفاده می شود.انواع لیفتراک صفر در صنعت تولید کاغذ به کار میرود. ماشین لیفتراک مجهز به گیره های مخصوص برای حمل و جابه جایی بارها، برای استفاده در هر نوع فضای کاری، مناسب هستند.

در صنایع کشتی سازی و صنایع دریایی، مخصوصاً در بندرها، لیفتراک ها باید از نوع لیفتراک صفر (و نه دست دوم) باشد. در این مناطق اغلب از لیفتراک صفر نوع برقی بیشتر استفاده می شود.

برخی از شرکت ها، نوع خاصی از لیفتراک را طراحی می کنند که بتواند حدود 5 تا 12 تن بار را جابه جا کند. این نوع لیفتراک، برای استفاده در بنادر و کشتی ها، به منظور بارگیری و تخلیه کالاها، بسیار مناسب است.

در هر صورت استفاده از یک لیفتراک صفر باید سازگار با محیط زیست بوده و علاوه بر کارایی بالا، سلامت و ایمنی اپراتور ماشین را تضمین نماید.
صنعت فولاد، کارخانه های فرآوری فلز، صنعت ریخته گری و تولید کنندگان آهن و فولاد، بی شک، بخش بزرگی از کاربری انواع لیفتراک ها را به خود اختصاص داده اند.

کاربرد لیفتراک در صنعت خودروسازی نیز کاملاً مشهود است. حمل قطعات به انبار، جابه جایی انواع محصولات خودرویی در کارخانه بر عهده لیفتراک ها است. در این نوع صنعت، بیشتر از لیفتراک صفر برقی استفاده می شود.

یکی از جالب ترین صنایعی که از لیفتراک ها استفاده می کنند، صنعت چوب است. ذخیره سازی و حمل چوب های سنگین و بزرگ در اشکال مختلف، هم در کارخانه و هم در فضاهای آزاد و انبارها، از کاربردهای لیفتراک در این زمینه است. استفاده از لیفتراک در صنعت چوب، موجب صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل الوارها و قطعات چوبی می شود.

  لیفتراک های  برقی این امکان را فرآهم می کنند تا پانل های چوبی بزرگ در اطراف بنادر و به ویژه در انبارها حمل شود؛ که در نتیجه باعث صرفه جویی قابل توجهی در وقت و زمان شده  وعلاوه بر آن، باعث جلوگیری از تولید هر گونه آلودگی در محیط داخلی انبار و خطر آتش سوزی می شود.

یکی از صنایع بسیار مهم و حیاتی که از لیفتراک ها استفاده می کنند، صنایع هسته ای هستند که روزانه با مواد رادیواکتیو سر و کار دارند. نکته مهم این است که در این صنعت خاص، حتماً باید از لیفتراک صفر استفاده شود. لیفتراک صفر، امنیت و سلامت بیشتری در مقابل لیفتراک های دست دوم دارد.

لیفتراک های الکتریکی خاص، برای حمل و جابه جایی مواد زائد رادیواکتیو (زباله های رادیواکتیو)، جهت ذخیره سازی در انبار و سپس حمل تا محل دفع زباله استفاده می شود. از قابلیت های این لیفتراک، رعایت حداکثر سطح ایمنی و حفاظت در برابر تابش های رادیواکتیو برای اپراتور یا راننده لیفتراک، است.
در پاسخ به این سوال که چرا باید یک لیفتراک صفر خریداری کنید، باید گفت که خرید لیفتراک صفر علی رغم اینکه برای شما در ابتدا هزینه بالایی دارد، اما باعث افزایش راندمان و بهره وری کار شما شده و از طرف دیگر مدت زمان زیادتری برای شما کارایی خواهد داشت. خرید یک لیفتراک صفر، هزینه های تعمیرات و نگهداری را به حداقل می رساند. در پایان خاطر نشان می کنیم تمام جوانب کسب و کار خود را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید دستگاه های لیفتراک نمایید.

فروش لیفتراک صفر | فروش لیفتراک صفر  تویوتا | فروش لیفتراک صفر کوماتسو | فروش لیفتراک صفر دوسان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *