لیفتراک تویوتا سری 8FBE

لیفتراک تویوتا سری 8FBE

لیفتراک تویوتا سری 8FBE

لیفتراک تویوتا سری 8FBE

لیفتراک تویوتا سری 8FBE، دسته ای از تجهیزات انبارداری است که توسط شرکت ماشین سازی تویوتا طراحی و ساخته شده است. این مدل لیفتراک تویوتا، قابلیت حمل بار تا 2 تن را دارد.
طراحی منحصر به فرد موتور لیفتراک تویوتا سری 8FBE، موجب شده است که اتلاف انرژی به حداقل برسد؛ موتور لیفتراک، گرمای کمتری تولید می کند و مصرف انرژی کاهش می یابد. همین امر موجب افزایش کارایی و مدت زمان استفاده از لیفتراک تا حدود 20 درصد بیشتر خواهد شد.
به طور مثال برای لیفتراک سری 7FBE در حالت شارژ کامل و حمل بار 1/5 تن، حداکثر مدت زمان بارگیری برابر با 7 ساعت و 16 دقیقه می باشد. این مقدار برای لیفتراک تویوتا سری 8FBE، معادل 8 ساعت و 47 دقیقه است. با مقایسه این مقادیر، پی به راندمان و کارایی موتور لیفتراک تویوتا سری 8FBE خواهیم برد.
از قابلیت های ویژه لیفتراک تویوتا سری 8FBE، می توان به سیستم فعال کنترل بار اشاره کرد. دکل های لیفتراک، مجهز به سیستم فعال کنترل پایداری است. دکل های لیفتراک در حالت کلی عمود بر دستگاه قرار دارند. در هنگام بارگیری لیفتراک، سیستم پایداری فعال می شود و مانع از انحراف دکل و سقوط بار می شود. با فعال بودن این سیستم، زاویه انحراف دکل، همواره تنظیم می شود تا بتواند از افتادن بار جلوگیری کند.
سیستم فرمان لیفتراک تویوتا سری 8FBE، به صورت یک سیستم هماهنگ با حرکت لیفتراک، عمل می کند. به این مفهوم که زاویه فرمان متناسب با زاویه چرخش چرخ های عقبی لیفتراک، می چرخد. از طرف دیگر، کنترل سرعت لیفتراک توسط یک سیستم کنترل خودکار انجام می شود. این نوع قابلیت موجب می شود، سرعت حرکت لیفتراک تویوتا متناسب با ارتفاع بالابری و وزن بار تنظیم شود. سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در لیفتراک تویوتا، یک نوع حرکت پایدار را برای دستگاه فرآهم می کند.
اتاقک راننده لیفتراک تویوتا سری 8FBE به گونه ای طراحی شده است که بیشترینن زاویه دید را برای راننده فرآهم می کند. سقف کابین راننده به فرم شبکه ای طراحی شده است تا راننده به خوبی بتواند بالای سر خود را کنترل کند. ترمز این مدل از لیفتراک تویوتا، از امنیت و کیفیت بالایی برخوردار است. به واسطه ترمزهای ایمن، لیفتراک می تواند بر روی سطوح شیب دار به آرامی حرکت کند و یا بایستد.
از ویژگی های مهم لیفتراک تویوتا سری 8FBE می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اهرم های مجهز (برای هدایت لیفتراک به جهت های مختلف)
  • بدنه مقاوم به آب و رطوبت
  • تجهیزات روشنایی عالی (چراغ های LED در قسمت های جلو و عقب لیفتراک)
  • بدنه محکم با طراحی جدید
  • سیستم تعویض باتری آسان
  • موتور برقی AC

شرکت آذران پیشرو صنعت با توجه به اهمیت صنعت جابه جایی مواد در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه های ملی و صنعتی  کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه فروش انواع لیفتراک تویوتا اقدام به فروش این نوع ماشین آلات در تناژهای مختلف بصورت صفر و کارکرده نموده است.

همچنین این شرکت با بهره گیری از نیروهای کارشناس و متخصص خود، آماده ارائه مشاوره به مشتریان محترم می باشد .

هم اکنون اين مجموعه شامل 3 واحد جداگانه:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *