لیفت تراک دوو – دوسان

لیفت تراک دوو – دوسان

ليفت تراک دوو – دوسان يکي از معدود لیفتراک هاي با کيفيت جهاني مي باشند که در انواع ديزلي، گازي، دوگانه سوز ،بنزيني و برقي توليد مي شوند.شهرت اين ليفتراک ها بيشتر به خاطر کيفيت فوق العاده بالاي آنها و نيز عمر زياد و هزينه کم نگهداري و راهبري آسان دستگاهها مي باشد.هم اکنون عمده مشتريان اين دستگاهها کشور هاي آمريکا و اروپا مي باشند که بيش از 303 نمايندگي در آمريکا و 131 نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش در اروپا و کلا 516 نمايندگي در سرتاسر جهان ارائه اين محصولات را به عهده دارند.

از ویژگی های لیفتراک دوو – دوسان می توان به موارد زیر اشاره نمود :

سیستم انتقال قدرت لیفتراک

گیربکس مخصوص، حرکت کاملا نرم و مطمئن دستگاه را ممکن می سازد. علی الخصوص تعویض دنده جلو به عقب و برعکس خیلی راحت انجام می گیرد. نقاط بازرسی گیربکس در بالا و در دسترس بوده که کنترل و سرویس آن خیلی ساده و راحت می باشد.

فرمان لیفتراک

سیستم فرمان هیدرواستاتیک با قدرت مانور زیاد برای کار در محیط های آلوده و سطوح ناهموار طراحی شده است که عمر آنرا بیشتر نموده است.

نوع دکل لیفتراک

سیستم بالابری دوجکه با دید کاملا باز و حرکت آن خیلی نرم و بی صدا می باشد.

موقعیت راننده لیفتراک

طراحی دستگاه آرگونومیک و خیلی راحت و با تسلط کامل راننده به اهرم های فرمان و کنترل می باشد و به خاطر راحتی عملکرد لیفت تراک راننده آن احساس خستگی نمی کند.

سیستم ترمز لیفتراک

سیستم ترمز، دیسکی خنک کاری شده با روغن منحصر به فرد است که از ویژگی های خاص این لیفت تراکها بوده و عمر این سیستم 5 برابر عمر سیستم های دیگر می باشد که کاربرد دستگاهها را برای محیطهای رطوبی، پر گرد و غبار و آلوده به ذرات سایشی ایده آل نموده است.

موتور لیفتراک

موتور دیزلی یا گازی کم صدا و کم دود با خاموش کن الکتریکی و هوا کش دوبل مخصوص می باشد که باعث افزایش عمر موتور گردیده است.