باطری لیفتراک هاوکر

هاوکر

شرکت  EnerSys با چند دهه تجربه، در سراسر جهان تحت مارک های Oldham و Varta ، توانست با اتکا به پشتوانه بسیار قوی خود نام تجاری قوی و مقرون به صرفه  Hawker را به عنوان یک برند معتبر و راه حلی برای نیازهای صنعتی و کاربردهای متنوع معرفی کند. دانش و تخصص وسیع در ساخت باتری های اسید سرب، این شرکت را قادر ساخته است که محصولات خود را در سراسر جهان بعنوان یک محصول منحصربفرد با عملکرد مطلوب و طول عمر بیشتر تولید نماید. هدف و فلسفه این شرکت همواره بهبود مستمر در عملکرد و ویژگی های فنی محصولات خود بوده است.

از جمله ویژگی های هاوکر می توان به  شارژ سریع ، مطابقت با استانداردهای جهانی و سازگاری با بیشتر ماشین آلات صنعتی ، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری اشاره کرد .

باطری های Hawker Perfect Plus سطح بالایی از قدرت و قابلیت اطمینان  بیشتری را در شرايط کارى سنگين و معمولى برای دستگاههای صنعتی همانند انواع تراکهاى برقى، ليفت تراک، پالت تراک، استکر، ريچ تراک و بالابرهاى برقى، ماشين هاى نظافت شهرى، کارگاهى و ساير تجهيزات با کاربرد مشابه  را مهیا می سازد.

این نوع سری باطری ها بهره وری بالاتری را در نسبت به مدل های مشابه فراهم می کند و شارژ بیشتری را در خود نگه می دارد که این مزیت ها با کمک استفاده از تکنولوژی پیشرفته در روند ساخت صفحات مثبت آن به دست آمده است.

اندازه صفحات با توجه به حجم موجود جعبه های سلول های باطری بهینه سازی شده و بهبود یافته است. تمام این پیشرفت فنی افزایش ظرفیت سلول را در مقابل حفظ ابعاد بیرونی آن موجب شده است که بهره وری بسیار بالایی را برای این نوع باطری ها فراهم نموده است  که این تکنولوژی در سری های DIN  و BS بکار رفته است که مطابق با ابعاد استاندارد DIN/EN 60254 و  IEC 254-2 می باشد.

در زمینه شارژر و باطری لیفتراک برقی این شرکت خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • فروش انواع باطرهای صنعتی با برند هاوکر (HAWKER) آلمان
  • تضمین کیفیت باطری های ارئه شده و ارائه گارانتی معتبر
  • فروش شارژر باطری های لیفتراک و پالت تراک برقی
  • توصیه باطری و شارژر مورد نیاز مشتری
  • مشاوره قبل از فروش و ارزیابی قیمت
  • خرید باطری های معیوب ( داغی ) لیفتراک برقی