لیفتراک کوماتسو

شرکت تولیدی ماشین آلات صنعتی کوماتسو

Kabushiki-gaisha Komatsu Seisakusho

شرکت تولیدی ماشین آلات صنعتی لیفتراک کوماتسو (ژاپن)  komatsu ، دومین و بزرگترین تولید کننده ماشین آلات صنعتی راه سازی بعد از شرکت کاترپیلار  ( Caterpillar Inc ) آمریکا می باشد. شرکت کوماتسو Komatsu در سال 1921 در شهر کوماتسو ژاپن تاسیس شد. کوماتسو یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده محصولات و خدمات متنوع صنعتی است.

گروه Komatsuu علاوه بر این که یکی از مجریان بین المللی در زمینه تجهیزات ساخت و ساز و استخراج معادن است، در زمینه های دیگری مانند ساخت و تولید تجهیزات جانبی (قطعات انواع ماشین های سنگین)، ماشین های حمل و نقل، ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات راهسازی مشغول به کار فعالیت است.

شرکت کوماتسو با سیاست های مشتری مداری و ایجاد اطمینان و اعتماد جهانی، متعهد به ارائه محصولات ایمن به بهترین وجه نیازها و انتظارات مشتریان خود در سراسر جهان را برآورده می کند. کوماتسو، دومین تولید کننده بزرگ ماشین آلات صنعتی در سطح جهانی است.

محصولات شرکت کوماتسو، توانسته تقریباً تمام نیازهای صنعتگران را تأمین کند. در طراحی و ساخت ماشین آلات کوماتسو از مدرن ترین و جدیدترین فناوری ها استفاده شده است. شرکت کوماتسو انواع مدل لیفتراک و کامیون های مجهز به بالابر برقی را برای کاربردهای متنوع در صنایع مختلف تولید می کند. علاوه بر این، شرکت کوماتسو خدمات پس از فروش گسترده ای را توسط بهترین تکنسین های خود، به خریداران ارائه می کند.

لیفتراک کوماتسو

Komatsu Forklift

شرکت کوماتسو یکی از معتبرترین و معروف ترین شرکت های تولید کننده ماشین آلات و تجهیزات انبارداری در سطح جهان است. این شرکت توانسته تمام نیازهای صنعتی و انبارداری را تأمین کند. در طراحی و ساخت ماشین آلات کوماتسو از مدرن ترین و جدیدترین فناوری ها بهره گرفته شده است. 

لیفتراک کوماتسو یکی از محصولات بسیار پر کاربرد این شرکت می باشد که در سرتا سر دنیا به دلیل کیفیت در ساخت و بازدهی بالا از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. تمامی تولیدات لیفتراک این کمپانی دارای تاییده های مختلف بین المللی شبیه به ISO 9001 Quality Management System و یا ISO 14001 Environmental Management Systemm می باشد.

تمام تولیدات شرکت کوماتسو از جمله لیفتراک های دیزلی، دوگانه سوز و برقی مطابق با استانداردهای جهانی تولید می شوند. دکل ها و وزنه های عقب لیفتراک کوماتسو به گونه ای طراحی شده است که تعادل دستگاه را به خوبی برقرار می سازد. لیفتراک های کوماتسو مجهز به سیستم فرمان هیدرولیکی و اهرم های قوی می باشند. اتاقک راننده لیفتراک به گونه ای طراحی شده است که اپراتور لیفتراک به آسانی بتواند دستگاه را هدایت کند.

مشابه همه کمپانی های مطرح تولید لیفتراک، گروه تولیدات لیفتراک کوماتسو هم از این قضیه مستثنی نمی باشد که تولیدات لیفتراک در مدل های متنوع و بر اساس کار در محیط های مختلف می باشد.

از انواع انواع لیفتراک کوماتسو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

لیفتراک برقی کوماتسو

Komatsu Electric Forklift

یکی از پرکاربردترین نوع لیفتراک کوماتسو، لیفتراک برقی کوماتسو می باشد. این لیفتراک با نیروی برق (باطری اسیدی – سربی) کار می کند.  لیفتراک کوماتسو برقی، دارای توان موتور بالا و باتری بسیار قوی و مناسب برای فضاهایی است که نباید هیچ گونه آلودگی تولید شود. موتور این نوع لیفتراک، از نوع AC با ضریب اطمینان بالا و سیستم تولید انرژی می باشد. دکل لیفتراک برقی کوماتسو به گونه ای طراحی شده است که راننده لیفتراک، میدان دید وسیع در هنگام کارکردن و بالابردن بار، مطابق اصول ایمنی داشته باشد.

طراحی صندلی لیفتراک کوماتسو، مطابق با اصول ارگونومی و تنظیمات فنر انجام شده است. طراحی منحصر به فرد صندلی راننده لیفتراک، از خستگی و دردهای مفصلی اپراتور دستگاه جلوگیری نموده و موجب سهولت در کار راننده می شود.
لیفتراک کوماتسو، مجهز به سیستم های ایمنی فرمان و ترمز های هیدرولیکی است؛ این تجهیزات، خطرات و آسیب های احتمالی وارد شده به لیفتراک را کاهش می دهند.

از مهم ترین مشخصات فنی لیفتراک های کوماتسو می توان به موارد زیر اشاره نمود :

موتور قدرتمند ACسیستم نظارت هوشمند (IMS)
کنترل راحت و ایمنی بالاسیستم سنجش حضور اپراتور لیفتراک
عدم تولید آلودگی صوتی و آلودگی هواقابلیت حرکت بر سطوح شیب دار
مقاومت خوب بدنه لیفتراک در برابر آبتنظیم زاویه چرخش

لیفتراک دیزلی کوماتسو

Komatsu Diesel Forklift

لیفتراک دیزل یکی دیگر از انواع لیفتراک ها است که در صنایع و انبارها برای جابه جا کردن بار از آن استفاده می شود. لیفتراک های دیزلی برای حمل بار تا وزن های بسیار بالا مناسب هستند و قابلیت استفاده در انواع شرایط محیطی را داشته و مقاومت بالایی دارند.
لیفتراک دیزل، رایج ترین نوع لیفتراک است که در صنعت مورد کاربرد بیشتر افراد قرار می گیرد. موتور دیزلی این لیفتراک ها نسبت به نوع لیفتراک بنزینی، قدرت بیشتری دارند؛ زیرا ساختار و نوع احتراق درون موتور در این دو نوع لیفتراک با هم متفاوت است.

لیفتراک کوماتسو دیزلی، با هدف برآورده کردن نیازهای صنعت توسط شرکت کوماتسو طراحی و به بازار عرضه شده است. این مدل از لیفتراک کوماتسو، از سوخت گازوئیل به عنوان منبع تغذیه خود استفاده می کند. راندمان و بهره وری این دستگاه، برای سال ها تضمین شده است.

طراحی نسل جدیدی از لیفتراک های انبارداری توسط شرکت کوماتسو با بهره گیری از فناوری های مدرن روانه بازار شده است. طراحی لیفتراک کوماتسو دیزلی، مجهز به موتور قدرتمند دیزلی، حداکثر بهره وری و عملکرد بهینه بارگیری، یکی از مزیت های برجسته این محصول به شمار می رود. با استفاده از لیفتراک کوماتسو دیزلی، هزینه های عملیاتی تا حد زیادی کاهش می یابد. این سری از لیفتراک ها، برای محیط زیست هیچ گونه خطر آلایندگی در پی نخواهند داشت.

لیفتراک دوگانه سوز کوماتسو

Komatsu LPG Forklift

لیفتراک های دوگانه سوز، نوع خاصی از لیفتراک هستند که از دو سوخت گاز و بنزین، به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند. لیفتراک هایی که موتور دوگانه سوز دارند برای مکان های باز طراحی شده اند ولی می توان از آن ها در مکان های سربسته بزرگ با تهویه مناسب استفاده کرد. در این نوع لیفتراک ها با توجه به نوع سوختشان از موتورهای پایه گازسوز ( بنزینی – گازی )  استفاده می شود و سوخت گاز قابل استفاده در این نوع لیفتراک ها LPG  می باشد.

لیفتراک دوگانه سوز کوماتسو، برای کاربرد در محیط های ناهموار بسیار مناسب است. این سری از لیفتراک تولیدی شرکت کوماتسو، مطابق با استاندارد ISO3691 ساخته شده است. اتاقک راننده، بیشترین زاویه دید را برای راننده لیفتراک فرآهم می کند. لیفتراک کوماتسو دوگانه سوز، مجهز به سنسور های هشدار دهنده برخورد با مانع و حسگر حضور راننده در اتاقک لیفتراک است.
دسترسی کارشناس فنی یا اپراتور لیفتراک به اجزا و قطعات دستگاه، با سهولت انجام پذیر است. لیفتراک های کوماتسو دوگانه سوز، در شرایط سخت و دشوار به خوبی به کار خود ادامه می دهد. دکل ها و وزنه های عقب لیفتراک به گونه ای طراحی شده است که تعادل دستگاه به خوبی برقرار شود. سیستم هیدرولیکی و فرمان و اهرم قوی نیز در این مدل از لیفتراک، به خوبی تعبیه شده است. ساختار منحصر به فرد کابین راننده موجب شده است که اپراتور لیفتراک به آسانی بتواند دستگاه را کنترل و هدایت نماید.

فروش لیفتراک

قیمت لیفتراک متناسب با سوخت لیفتراک، تناژ و ظرفیت لیفتراک، برند و…. متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، ارسال کاتالوگ، درخواست مشخصات فنی ، پیش فاکتور و… در رابطه با فروش انواع لیفتراک تویوتا (برقی، دیزل و دوگانه سوز) بصورت صفر و کارکرده در تناژهای مختلف و تجهیزات انبارداری ( انواع جک پالت، استاکر برقی و دستی، پالت تراک و ریچتراک) و تامین قطعات آنها، باطری لیفتراک برقی ، لاستیک های توپر و بادی، انواع الحاقیه های لیفتراک و تعمیر و سرویس و نگهداری تجهیزات انبارداری می توانید با ما در ارتباط باشید.

مطالب پیشنهادی

استاکر دستی

استاکر دستی

جک پالت برقی

جک پالت برقی

جک پالت دستی

جک پالت دستی

استاکر برقی

لیفتراک کوماتسو | قیمت لیفتراک کوماتسو 3 تن | قیمت لیفتراک | قیمت لیفت تراک کوماتسو | لیست قیمت لیفتراک | نمایندگی لیفتراک | نمایندگی لیفت تراک کوماتسو | نمایندگی لیفتراک کوماتسو | خرید لیفتراک | فروش لیفتراک | فروش لیفتراک کوماتسو | قیمت لیفتراک | لیفتراک صفر کوماتسو | فروش لیفتراک صفر کوماتسو | قیمت لیفتراک صفر کوماتسو | لیفت تراک کوماتسو دست دوم

error: کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت آذران پیشرو صنعت می باشد