لیفتراک دوو – دوسان

لیفتراک دوو – دوسان

لیفتراک دوو – دوسان

شرکت دوسان، در سال 2005 توسط گروه دوسان، تاسیس شد. در همان سال نیز شرکت صنایع سنگین دوو، با همکاری گروه دوسان راه اندازی شد و اکنون به بخش بزرگی از سازندگان ماشین آلات صنعتی تبدیل شده اند.

شرکت دوو – دوسان ، با نام تجاری “ماشین آلات سنگین دوو”  موفق به ساخت تجهیزات ساخت و ساز، وسایل نقلیه صنعتی، موتورهای دیزلی، تجهیزات تأمین برق، ماشین آلات، تجهیزات اتوماسیون صنعتی و محصولات صنایع دفاعی (سیستم های سلاح های زرهی و سلاح های دفاع هوایی) شد.
شرکت دوو–دوسان در دهه 1960، ساخت و تولید لودر را آغاز کرد و توانست در طی کمتر از یک دهه، بیش از 1000 دستگاه را به فروش برساند. اولین کارخانه که برای تولید اختصاصی لیفتراک در نظر گرفته شده بود، یک سال پس از اولین موفقیت در ساخت و فروش محصولات، تأسیس شد.
اولین لیفتراک های تولید شده توسط شرکت دوو – دوسان ، در انگلستان، به فروش رفت. انواع لیفتراک برقی، گازی و دیزلی (بیش از 100 مدل)، در انگلستان به بازار عرضه شد. این آمار تقریباً نیمی از کل محصولات دوسان به حساب می آمد.
انگلستان نه تنها یکی از بزرگترین بازارهای خارجی برای صادرات محصولات دوو – دوسان است، بلکه از نظر استراتژیک برای فروش بیشتر در اروپا نیز مهم است. شرکت دوو، 58 درصد از بازار داخلی لیفتراک در کره جنوبی، 65 درصد سهم صادرات لیفتراک و 40 درصد صادرات اختصاصی به کشورهای اروپایی را در اختیار دارد.
از زمان تولید اولین لیفتراک در کره در سال 1968 تا اکنون، محصولاتی (انواع بالابرها) با کیفیتی بسیار بالا تولید شده، که تمام نیازهای مشتریان را فراهم می کند.

در نتیجه تعهد و کار سخت است که این شرکت توانسته به عنوان تولید کننده شماره یک در بازار داخلی، با حجم تولید محصولات،  بیش از 300,000 واحد در سال 2006، معروف شود.
شرکت دوو – دوسان، ماشین های ساده، قدرتمند و عملکردی را طراحی کرده اند که علاوه بر محبوبیت زیاد، محافظ محیط زیست نیز هست. علاوه بر این، ارائه خدمات عالی و خدمات پس از فروش به مشتریان باعث شد که جوایز بسیاری را از آن خود کند. بهترین جایزه جهانی در سال 2000  به خاطر طراحی محصولات دریافت شد.
در سال 2005، به دلیل طراحی مهندسی منحصر به فرد دستگاه ها و رعایت موارد ایمنی، جایزه بهترین محصول را به خود اختصاص داد. در سال های 2006 تا 2008 دوو–دوسان توانست جایزه برتر طراحی ماشین های صنعتی را از “انجمن کامیون صنعتی”، در انگلستان کسب کند.
این شرکت اکنون با در اختیار داشتن تکنولوژی های روز دنیا، انواع لیفتراکهای صنعتی را تولید و به بیش از 90 کشور جهان صادر می کند. نمایندگی لیفتراک دوو – دوسان در سراسر جهان، ارائه کننده مطلوب ترین خدمات و محصولات این شرکت بزرگ هستند.

تاریخچه فعالیت های شرکت دوو – دوسان

1968 – آغاز تولید لودر
1978 – اولین مرحله صادرات لیفتراک
1983 – قرارداد با شرکت کاترپیلار آمریکا
1990 – صادرات بیش از 50000 دستگاه لیفتراک
1993 – تأسیس نمایندگی لیفتراک دوو در ایالت اوهایو آمریکا
1995 – دریافت گواهینامه 9001ISO
1997 – دریافت گواهینامه 14001ISO
1998 – صادرات 100000 لیفتراک سری 3، با نام “سری 5G”
1999 – 2000 – گسترش محصولات در اروپا و دریافت جایزه جهانی
2002 – تکمیل اولین پروژه برق اروپا در اتحادیه اروپا
2005، 2007 و 2008 – دریافت جایزه بزرگ طراحی ارگونومیک برای لیفتراک سری 5G
2009 – تولید دستگاه های جدید صنعتی بالای 5 تن

ویژگی های لیفتراک دوو – دوسان

ليفتراک دوو – دوسان يکي از معدود لیفتراک هاي با کيفيت جهاني مي باشند که در انواع ديزلي، گازي، دوگانه سوز ،بنزيني و برقي توليد مي شوند.شهرت اين ليفتراک ها بيشتر به خاطر کيفيت فوق العاده بالاي آنها و نيز عمر زياد و هزينه کم نگهداري و راهبري آسان دستگاهها مي باشد.هم اکنون عمده مشتريان اين دستگاهها کشور هاي آمريکا و اروپا مي باشند که بيش از 303 نمايندگي در آمريکا و 131 نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش در اروپا و کلا 516 نمايندگي در سرتاسر جهان ارائه اين محصولات را به عهده دارند.

از ویژگی های لیفتراک دوو – دوسان می توان به موارد زیر اشاره نمود :

سیستم انتقال قدرت لیفتراک

گیربکس مخصوص، حرکت کاملا نرم و مطمئن دستگاه را ممکن می سازد. علی الخصوص تعویض دنده جلو به عقب و برعکس خیلی راحت انجام می گیرد. نقاط بازرسی گیربکس در بالا و در دسترس بوده که کنترل و سرویس آن خیلی ساده و راحت می باشد.

فرمان لیفتراک

سیستم فرمان هیدرواستاتیک با قدرت مانور زیاد برای کار در محیط های آلوده و سطوح ناهموار طراحی شده است که عمر آنرا بیشتر نموده است.

نوع دکل لیفتراک

سیستم بالابری دوجکه با دید کاملا باز و حرکت آن خیلی نرم و بی صدا می باشد.

موقعیت راننده لیفتراک

طراحی دستگاه آرگونومیک و خیلی راحت و با تسلط کامل راننده به اهرم های فرمان و کنترل می باشد و به خاطر راحتی عملکرد لیفت تراک راننده آن احساس خستگی نمی کند.

سیستم ترمز لیفتراک

سیستم ترمز، دیسکی خنک کاری شده با روغن منحصر به فرد است که از ویژگی های خاص این لیفت تراکها بوده و عمر این سیستم 5 برابر عمر سیستم های دیگر می باشد که کاربرد دستگاهها را برای محیطهای رطوبی، پر گرد و غبار و آلوده به ذرات سایشی ایده آل نموده است.

موتور لیفتراک

موتور دیزلی یا گازی کم صدا و کم دود با خاموش کن الکتریکی و هوا کش دوبل مخصوص می باشد که باعث افزایش عمر موتور گردیده است.

انواع لیفتراک شرکت دوو – دوسان

Doosan forklift types

 لیفتراک های تولیدی شرکت دوو – دوسان در سه نوع برقی، گازی و دیزلی طراحی و تولید و به بازار عرضه می شوند. شرکتلیفتراک دوو – دوسان با بیش از 80 سال سابقه در زمینه تولید لیفتراک، یکی از قدیمی ترین شرکت های صنعتی است و در این مدت موفق به اخذ تمام استانداردهای صنعت و محیط زیست شده و بتواند رضایت مشتریان خود را برآورده سازد. باید خاطر نشان ساخت با این که تنوع لیفتراک های دوو – دوسان در مقایسه با سایر برندهای جهانی، کمتر است اما کیفیت فوق العاده بالای لیفتراک های دوسان می تواند با سایر برندها رقابت کند.

لیفتراک دیزلی دوو – دوسان

لیفتراک برقی دوو – دوسان

لیفتراک دوگانه سوز دوو – دوسان

لیفتراک دوو – دوسان برقی

Doosan electrical forklift

لیفتراک های برقی برای محیط های سربسته مانند انبارها به خاطر عدم تولید دود و صدای اندک انتخاب مناسبی اند. بنابراین در فضاهای سربسته که تهویه قوی ندارند توصیه می شود به جای استفاده از لیفتراک های دیزلی یا گازی که دودزا بوده و پر سر و صداتر هستند از لیفتراک های برقی استفاده شود.

این لیفتراک ها بطور معمول دارای موتوری از نوع AC با ضریب ایمنی بالا می باشند که موتور این تجهیزات از طریق یک باطری لیفتراک از نوع اسیدی –  سربی با ولتاژ و آمپراژ مناسب برای تامین انرژی خود تغذیه می شوند.

لیفتراک های برقی برای کاربردهای مخصوص در محیط های باز و مخصوصا برای فضاهائی مناسب است که نباید در آن ها هیچ گونه آلودگی و احتراقی صورت گیرد و برای استفاده در فضاهای کوچک توانمندی و قدرت مانور خوبی از خود نشان می دهند.  لیفتراک های الکتریکی بهترین انتخاب برای انبار ها ، فضای بسته ی کارخانجات ، سردخانه ها ، مراکز توزیعی و مکان های تولیدی و استفاده در دیگر مکان های سربسته مناسب می باشند. لیفتراک های برقی دوسان (سری ۷) با ظرفیت های بالابری ۱.۶ – ۱.۸ – ۲ – ۲.۵ و ۳ تن عرضه می شوند.

مشخصه های بارز لیفتراک دوو – دوسان :

  • طراحی مدرن شاسی
  • اتاق اپراتور بزرگ و ترکیبی بهینه از محل پدالها و تنظیم صندلی و اهرم های کنترل
  • نمایشگر پیشرفته وضعیت دستگاه
  • کنترلر مقاوم و مدرن کورتیس
  • مجهز به سیستم GSS (سیستم ایمنی و پایداری در حین عملیات)
  • ترمزهای دیسکی خنک شونده که عمدتا بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند
  • شیر کنترل هیدرولیک قفل شونده
  • راحتی انجام تنظیمات دستگاه از طریق صفحه نمایشگر یا رایانه

لیفتراک دوو – دوسان دوگانه سوز

Doosan Gas Forklifts

لیفتراک های دوگانه سوز، نوع خاصی از لیفتراک هستند که از دو سوخت گاز و بنزین، به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند. مدل های قبلی لیفتراک، فقط با منبع سوخت دیزلی کار می کردند. با توجه به وضعیت زیست محیطی و آلایندگی سوخت موتورهای دیزل، شرکت های تولید کننده لیفتراک تصمیم گرفتند نوعی از لیفتراک را تولید کنند که از لحاظ منبع تولید آلاینده، خطری برای محیط زیست نداشته باشد. لیفتراک دوگانه سوز، هزینه های مصرف انرژی را کاهش می دهد و باعث انتشار کمتر گازهای آلاینده هوا مانند CO2 می شود. لیفتراک های دوگانه سوز دوسان با ظرفیت های بالابری ۱.۵ – ۱.۸ – ۲ – ۲.۵ – ۳ و ۳.۵ تن عرضه می شوند.

قدرت، عملکرد بی نظیر، کاربری راحت، پایداری و مصرف سوخت پائین رضایت مشتریان لیفتراک های دوسان را به همراه داشته است. با توجه به آلایندگی بسیار پائین، این لیفتراک ها در فضاهای بسته با سیستم تهویه مناسب  به کار گرفته می شوند.

از مشخصه های بارز لیفتراک دوو – دوسان دوگانه سوز :

  • قدرت بالا با مصرف سوخت مناسب
  • انتقال قدرت دو سرعته
  • ترمزهای دیسکی خنک شونده که عمدتا بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند
  • شیر کنترل هیدرولیک قفل شونده
  • مجهز به سیستم ایمنی OSS (حسگر حضور راننده)
  • ارگونومیک و راحت

لیفتراک دوو – دوسان دیزل

Doosan Diesel Forklifts

لیفتراک دیزل یکی دیگر از انواع لیفتراک ها است که در صنایع و انبارها برای جابه جا کردن بار از آن استفاده می شود. لیفتراک های دیزلی برای حمل بار تا وزن های بسیار بالا مناسب هستند و قابلیت استفاده در انواع شرایط محیطی را داشته و مقاومت بالایی دارند. لیفتراک دیزل، رایج ترین نوع لیفتراک مورد استفاده در صنعت است که از گازوئیل به عنوان سوخت استفاده می کند. موتور دیزلی این لیفتراک ها نسبت به نوع لیفتراک بنزینی، قدرت بیشتری دارند؛ زیرا ساختار و نوع احتراق درون موتور در این دو نوع لیفتراک با هم متفاوت است. لیفتراک دیزلی می تواند بارهای سنگین را جابه جا کرده و آن ها را تا ارتفاع بیشتری بلند کند.

لیفتراک دیزلی دوسان با ظرفیت بالابری 3، 5 و 7  تن ساخته شده و به بازارهای جهانی عرضه می گردند که ویژگیهایی همچون قدرت و عملکرد بی نظیر، کاربری راحت، پایداری و مصرف سوخت پائین رضایت مشتریان این نوع از لیفتراک را به همراه داشته است.

از مشخصه های بارز لیفتراک دوو – دوسان دیزل :

  • قدرت بالا با مصرف سوخت مناسب
  • ترمزهای دیسکی خنک شونده که عمدتا بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند
  • شیر کنترل هیدرولیک قفل شونده
  • مجهز به سیستم ایمنی OSS (حسگر حضور راننده)
  • ارگونومیک و راحت

تجهیزات انبارداری دوو – دوسان

Doosan Warehouse equipment

امروزه با رشد صنعت و کارخانه های صنعتی بسیاری از شرکت ها با انبوه محصولات در انبارهای شرکت مواجه هستند. ماشین آلاتی که در زمینه جابجایی و حمل و نقل محصولات و کالا در انبار مورد استفاده قرار می گیرند چه به صورت دستی و یا با بکارگیری نیروی محرکه الکتریکی (برقی) تجهیزات انبارداری نامیده می شوند و ابزاری مناسب جهت رفع نیازهای انبارهای شرکت ها می باشند که از جمله این تجهیزات می توان به انواع ریچتراک، استاکرهای برقی و دستی، پالت تراک و انواع جک پالت اشاره نمود. شرکت دوو – دوسان علاوه بر تولید انواع لیفتراک، تجهیزات انبارداری را در تناژهای مختلف و با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می نماید. برای آشنایی بیشتر با هرکدام از این تجهیزات و کاربرد آنها می توانید به صفحه این نوع ماشین آلات در لینک های زیر مراجعه نمایید.

فروش قطعات اورجینال لیفتراک دوو – دوسان

Doosan Forklift Spare Parts

اکثر شرکت ها و یا کارخانجاتی که قطعات و لوازم یدکی لیفتراک را بدون در نظر گرفتن منبع تامین کننده قطعه، خریداری نموده اند، بیشتر وقت ها موفق به خرید قطعات لیفتراک با کیفیت نشده اند و همین امر باعث مستعمل شدن سریع قطعه مورد نظر و یا آسیب به قسمت های دیگر لیفتراک شده است. برای اجتناب از این امر، دارندگان لیفتراک بایستی لوازم و قطعات یدکی خود را از تامین کنندگان معتبر و نام آشنا خریداری نمایند تا علاوه بر خرید قطعه با کیفیت و اورجینال از ضمانت و خدمات پس از فروش نیز برخوردار گردند.

شرکت آذران پیشرو صنعت با حذف واسطه های موجود و عرضه کالا و ارائه محصولات با شرایط مناسب از جمله قیمت های رقابتی  در حوزه های کاری تجهیزات انبارداری با رعایت استاندارد های مربوطه می باشد. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه قطعات لیفتراک دوسان را تامین نماید.

خرید بدون واسطه قطعات لیفتراک دوسان این امتیاز را برای خریداران این نوع محصولات فراهم مینماید تا علاوه بر پرداخت هزینه های پایین تر قطعات اورجینال را برای دستگاه خود خریداری نمایند که این مسئله در دراز مدت باعث کاهش چشمگیر هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری لیفتراک می شود.

 از جمله قطعات لیفتراک دوسان که در این شرکت عرضه می گردد می توان به قطعات و لوازم مصرفی زیر اشاره نمود :

قطعات موتوری لیفتراک دوسان قطعات اکسل لیفتراک دوسان
قطعات گیربکس لیفتراک دوسان قطعات و لوازم برقی لیفتراک دوسان
فیلتر لیفتراک دوسان قطعات دیفرانسیل لیفتراک دوسان

فروش انواع لیفتراک

قیمت لیفتراک متناسب با سوخت لیفتراک، تناژ و ظرفیت لیفتراک، برند و…. متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، ارسال کاتالوگ، درخواست مشخصات فنی ، پیش فاکتور و… در رابطه با فروش انواع لیفتراک تویوتا (برقی، دیزل و دوگانه سوز) بصورت صفر و کارکرده در تناژهای مختلف و تجهیزات انبارداری ( انواع جک پالت، استاکر برقی و دستی، پالت تراک و ریچتراک) و تامین قطعات آنها، باطری لیفتراک برقی ، لاستیک های توپر و بادی، انواع الحاقیه های لیفتراک و تعمیر و سرویس و نگهداری تجهیزات انبارداری می توانید با ما در ارتباط باشید.

لیفت تراک دوو – دوسان برقی | لیفتراک دوو – دوسان دیزلی | لیفتراک دوو – دوسان دوگانه سوز | لیفتراک دوو – دوسان | فروش دوو – دوسان | قیمت لیفتراک | خرید لیفتراک | فروش لیفتراک دوو – دوسان | خرید لیفتراک دوو – دوسان | قیمت لیفتراک دوو – دوسان | لیست قیمت لیفتراک دوو – دوسان | قیمت لیفتراک دوو – دوسان | قیمت لیفتراک برقی دوو – دوسان | نمایندگی لیفت تراک دوو – دوسان | لیفتراک برقی دوو – دوسان | لیفتراک دیزل دوو – دوسان | لیفتراک دیزلی دوو – دوسان | لیفتراک دوگانه سوز دوو – دوسان | نمایندگی فروش لیفتراک دوو – دوسان | خرید و فروش لیفت تراک دوو – دوسان | خرید لیفتراک برقی دوو – دوسان | قیمت لیفتراک دوو – دوسان 5 تن | قیمت لیفتراک 3 تن دوو – دوسان | قیمت لیفتراک برقی | لیفتراک دوو – دوسان دست دوم | لیفت تراک دوو – دوسان | فروش لیفتراک دوو – دوسان | واردات لیفت تراک دوو – دوسان | قطعات لیفت تراک دوو – دوسان | لوازم لیفت تراک دوو – دوسان | لاستیک لیفت تراک دوو – دوسان | باطری لیفت تراک دوو – دوسان

error: کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت آذران پیشرو صنعت می باشد